Hear the benefits of moving your contact center to the Cloud. Amazon Connect is a simple, scalable contact center solution that can adjust to the changing needs of your customers in real-time and enables you to engage with them easily and naturally.
Topics #amazon #Amazon connect #aws #cloud #contact center #cx #open platform #Video
Don't Miss it
Getting Started with Amazon Connect chat
Random Posts

08 Kinh nghiệm làm sản phẩm trên Cloud
08 Kinh nghiệm làm sản phẩm trên Cloud Với xu hướng chuyển đổi ứng dụng lên Cloud, ngoài việc chuyển…

02 hình thức đối tác với AWS – AWS Partner Network
AWS có tài khoản riêng cho đối tác thuộc APN (AWS Partner Network) dùng để quản trị các thông tin…

10 Mẹo giúp bạn có thể tối ưu chi phí sử dụng AWS Cloud
10 Mẹo bạn có thể tối ưu chi phí sử dụng AWS Cloud Triết lý cốt lõi của AWS nói…

AWS Demo: How to Use an Amazon Lex Chatbot with an Amazon Connect Contact Center
Demo on how to use an Amazon Lex chatbot with an Amazon Connect contact center. By adding an intelligent conversational…

20 Phím tắt hữu dụng trong Visual Studio Code (VS Code) cho Mac OS
20 Phím tắt hữu dụng trong Visual Studio Code (VS Code) cho Mac OS Visual Studio Code là phần mềm hữu…

AWS CloudFormation vs OpsWorks vs Beanstalk
In the past, when you want to build an infrastructure, you need to complete a long list of activities such…